trenger veiledning for å trekke layout

B

bcdeepak

Guest
hallo

Jeg trenger en grunnleggende opplæringen for å trekke oppsett, jeg er veldig nytt for oppsett

takk

Hei Deepak,

Du kan følge alle Good Layout boken, Hvis du ønsker opplæring om verktøy du kan få dem med verktøy det selv

Dersom du ønsker gratis s / w så gå for www.tanner.com
Der kan du laste ned S / W og den vil inneholde dokumenter også som vil forklare fremgangsmåte og verktøy for bruk.

hei yalanand

Jeg bruker magi

jeg dont vil kommandoene å legge farge eller noe .....hva jeg ønsker, er hvordan å trekke layout ..Jeg mener der for å gi poly ..der for å gi kilde, avløp, vdd, VSS osv..

Jeg mener dont i opplæringen for en bestemt programvare ..Jeg trenger den i et generalisert måte

Hei Deepak,

Jeg dont ha alle undervisningstimene for utforming og design, men jeg kan laste opp Layout boken hvis du ønsker, og også for god layout engg det må vite bearbeiding prosess (wat er sekvensen av maskene som vi vil bruke)

Hei Deepak,

Dette pdf vil hjelpe deg opp til en viss grad å få grunnleggende ideen om utforming regler
Beklager, du må logge inn for å vise dette vedlegget

CMOS-krets design, utvikling og simulering av R. Jacob Baker

Grunnleggende fabrikasjon prosessen gå gjennom Kamran eshragian.after at u bør starte med layout.

hei bcdeepak,

Prøv å lese denne:

CMOS IC layout av Dan Clein
The Art of Analog Layout by Alan Hastings
IC Mask Design by Christopher Saint

disse bøkene er lette å forstå.du kan søke andre fora for nedlastinger.

Hei, Jeg vedlegger fil, vil dette hjelpe deg å tegne oppsett for grunnleggende kretser.
Forklart detailedly hvordan å trekke oppsett fra stick diagrammer i henhold til reglene.
Beklager, du må logge inn for å vise dette vedlegget

i magiske verktøyet den selv der r tutorials jeg overveie u kan prøve det første så u får familirise med cellen og resten av things.Then u kan prøve eksemplene i bøkene.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back