M
mallelauma
Guest
hei toall Jeg designet interdigital filter ved hjelp av ligningene inthe matthei bok ethvert 1 innlegg her tuning prosedyre for resonator filter og også for combline filteret tuning takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ru prøvd dette sitt arbeid. Oyu må kopiere linken som det er og gå inn, ok det jobber bare, det er papir som explians den manuelle tuning prosedyren. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 13 minutter: [/color] [/size] http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1019473 # 1019473Tråden ble fjernet det virker! Kan du vennligst forklare prosedyren
ja det prøver vi vil få god kunnskap om tuning etter erfaring bare, men jeg dont har en slik veiledning for meg her. hvis noen vet noen bok som kan være som en veiledning for meg som et godt erfaren person med sin tuning teknikk, sothat jeg takknemlig til dere alle. takkJa koblingen fungerer, men det viktigste i tuning er opplevelsen. Prøv å finne en dyktig arbeidstaker for å hjelpe deg på første gang.
du eller noen har dette papiret, poste her plz!!!!! det er appriciated takk på forhåndher er referansen: M. Dishal, "Justering og justering av synkront Tuned flere Resonator-Circuit Filters" Proc. 39 IRE, november 1951, s. 1448-1455