Tvil om Cadence Allegro SPB 16,0

S

san2004

Guest
Hei,

Jeg er ny på Cadence Allegro SPB 16,0 verktøyet og tiden for en av de levende prosjektene må endre oppsettet.Jeg må legge til en 6-pin header manually.I kopiert et slikt eksisterende topp-og plasserte den og ruting gjøres manuelt på øverste laget ved hjelp av kommandoen "add koble".Det viser DRC feil, men i alle lag clerance opprettholdes.

Men når jeg genereres Gerbers dette lagt komponentens pads er ikke sett i bare i DRILL filer av Gerbers.What modifikasjoner jeg trenger å gjøre for å vise detaljert informasjon om dette lagt til komponenten?

Også navnet på denne komponenten er "J *" .. Jeg prøvde å endre navnet til J48 .. men ikke skjer ... så jeg manuelt lagt i silktop som J48.

Kindly vente på svar frnds ...

Takk på forhånd!

Min venn, du er ikke ment å bringe inn en komponent manuelt inn i styret med enhver logikk import.Thats grunnen til at DRC `s og J * ref des kommer.Hvis har fått skjematisk deretter legge toppteksten i skjematisk foreta logiske tilkoblinger og deretter importere logikken i oppsettet.

Sjekk padstack for overskriften pinnene, vær de har blitt opprettet på riktig måte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back