undergrad ECE forskning / prosjekt ...

T

the_wind

Guest
Eventuelle forslag til en undergrad ECE forskning / prosjekt som er gjennomførbare innen 6 måneder?
Hjelp meg plzzzzz ......

Prøv HANDS på følgende:
Video avsender
digital echo
Small Signal antenne forsterker
Hvis det er noen du ønsker å arbeide ut fra de jeg har listet opp, ta kontakt med meg slik at jeg kan gi deg en hjelpende hånd.
Takk og lykke.

Prøv å gjøre MICROCONTROLLER baserte prosjekter LIKE

"SENSOR BASED SECURITY SYSTEM"
"ELECTRICAL HVITEVARER regulering med UC"Soft Computing baserte prosjekter

"Iris Recognition System"
"CONTROL SYSTEM DESIGN FOR Missile / diverse andre programmer"

Hilsen

Robin
Sist endret av Robinenemy den 11. Okt 2006 16:12, endret 1 gang totalt

Hei,

Hva med en RFID-basert biblioteksystemet.RFIDs er varme i disse dager.

tnx for d hjelp og idé guyz ...
forresten, har r disse emnene u gitt meg r for forskning ...?
Jeg mener, im ikke veldig kjent med disse emnene u ha gitt meg ....
kanne u gir meg et problem fra disse tema u ha gitt meg at wud være sentrum for mitt eller fokus for min forskning ...

jeg virkelig verdsette ur hjelpe guyz ...--- velsigne deg!

Du må fortelle meg hvilke tema du vil gå for, så jeg kan gi deg link til disse emnene ..............

Hilsen

Robin

Robinenemy skrev:

Du må fortelle meg hvilke tema du vil gå for, så jeg kan gi deg link til disse emnene ..............HilsenRobin

the_wind skrev:Robinenemy skrev:

Du må fortelle meg hvilke tema du vil gå for, så jeg kan gi deg link til disse emnene ..............HilsenRobin

Jeg har besluttet å arbeide med i kø system ... jeg vil implementere det på skolen vår, coz dens meget spesielt under registrering ...

kan du gi meg guyz et nyttig info, papirer, eller skjematisk oversikt angående dette emnet min ...

tnx og --- velsigne på forhånd ....Lagt etter 2 minutter:Jeg har besluttet å arbeide med i kø system ... jeg vil implementere det på skolen vår, coz dens meget spesielt under registrering ...

kan du gi meg guyz et nyttig info, papirer, eller skjematisk oversikt angående dette emnet min ...

tnx og --- velsigne på forhånd ....

glenjoy skrev:Ikke tale i filippinsk som andre ikke forstår deg.
Så kan du spørre dine spørsmål på engelsk.Uansett, kanskje jeg kan hjelpe, hva er målet ditt i prosjektet, hva er din evne til å skape prosjektet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back