USB Bulk Transfer

M

m_kalburgi

Guest
Hvis en USB Host ønsker å gjøre en Bulk IN overføre via USB-enhet (for eksempel USB-flashdisk)
ved full hastighet (12 Mbps), men USB-enheter 'IN endepunktet har max pakkestørrelsen som 512 byte (dvs. den enheten støtter høyhastighets), så kan USB-enhet sender data til verten med maks pakkestørrelsen 64 bytes ?
Fordi, i henhold til spesifikasjonene, samtidig overføre på full fart maks pakkestørrelsen bør være 64 bytes.

Takk på forhånd.

- Manish.

Noen faktisk brukt PIC for Bulk overføre?Jeg så noen referanse design på Microchip nettet.Fortsatt ikke sikker på hvor gode de er.

Egentlig vil jeg vite om noen har erfaring med å bruke MAX3421 som USB Host?

Jeg bruker MAX3421 som USB Host controller og prøver å kommunisere med USB-flashdisk.
Jeg kunne oppsummere USB-flashdisk lykkes, men samtidig kommunisere med enheten bruker SCSI kommando jeg ikke får noen reaksjon.

Hei

Kan noen laste opp noen kodeeksemplet for MAX3421

Alle de beste

Bobi

Hei,

Har noen kodeeksemplet for MAX3421.Jeg kan oppsummere, men vinteren ser ut til å komme videre når fungerer som en vert.

Takk på forhånd!

Det kan absolutt gjøre det.Hver enhet har ulike sett beskrivere for full fart og høy hastighet for å gjøre dette ...

Hei,

Vi har nylig hatt stor suksess i å bruke MAX3421 som vert, snakker med digitale kameraer.Andre enheter oppnåelig.

Email oss hvis du trenger hjelp.

Hilsen,
Circatek

Hei, jeg leste innlegget ditt ..
Jeg må kjøre 2 flash-stasjoner og overføre filer fra den ene til den andre ..
Jeg bruker MAX3421E, men jeg har lite begrep om beskrivere spesielt når koding det ..

Vær dele kode, håper jeg du bruker en PIC UC til dette programmet,
for oss, vi bruker PIC18F4550 for dette formål ..

Takk!

Når du nummerere, har du tildelt en enhet adresse og valgt en konfigurasjon?

En du
har gjort dette, vil du bytte vekk fra kontroll endepunktet og kommunisere på bulk endepunkt.

Hvis du har nummerert og sende en gyldig kommando på bulkendpoint, skal du motta en ack.Ikke dette jeg ville gå tilbake til opplisting prosess for å sikre at den
er fullført.

Sitat:

Hvis en USB Host ønsker å gjøre en Bulk IN overføre via USB-enhet (for eksempel USB-flashdisk)

ved full hastighet (12 Mbps), men USB-enheter 'IN endepunktet har max pakkestørrelsen som 512 byte (dvs. den enheten støtter høyhastighets), så kan USB-enhet sender data til verten med maks pakkestørrelsen 64 bytes ?

Fordi, i henhold til spesifikasjonene, samtidig overføre på full fart maks pakkestørrelsen bør være 64 bytes

Det avhenger av om enheten kan arbeide med full hastighet.

Hei Er det noen som kown hvordan du oppretter en USB MIDI tenke men IC at uten bulk modus.Det har bare en HID klasse IC.

Takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back