USB-driver for pic16f765

C

casper

Guest
Alle som har en metode eller en myk for å skrive en driver for denne μP. Jeg har søk i microchip området og det er ingenting. av casper: D

[Quote = casper] Alle som har en metode eller en myk for å skrive en driver for denne μP. [/Quote] Du har "bare" å utvikle normal USB-enhet driver. Jeg må forberede prosjekt basert på pic16c7x5 for masteroppgaven min prosjektet testboard og jeg er interessert i dette temaet også. Jeg har funnet det er en mulighet å lage HID enhet som wont trenger spesialiserte sjåfør og har tilgang til USB-enhet fra brukeren verdensrommet. På samme måte fungerer microstar hardware PC-tasten, som jeg fikk for testing. I haven `t prøvde å gjøre dette technogy å jobbe, men bare fra å lese spesifikasjonen / artikler tror jeg det vil fungerer.

vil det være flash usb pics (18fxx) senere i år. Jeg tror dette vil forenkle utviklingen i forhold til denne OTP-enhet ...

Du kan finne firmware eksempler med denne linken. Det er også en enkel windows driver tilgjengelig. h * tp: / / www.microchip.com/1000/suppdoc/appnote/firmware/index.htm

[Quote = btbass] Du kan finne firmware eksempler med denne linken. Det er også en enkel windows driver tilgjengelig. h * tp: / / www.microchip.com/1000/suppdoc/appnote/firmware/index.htm [/quote] Dette er bare firmware for PIC. Hvor fant du se at driveren?

Jeg lekte med dette et par år siden, fikk noen eksempelkode sted skrevet i Borland Builder. Lastet ned driveren fra microchip, damded om jeg kan finne den igjen på nettstedet deres?

sjekk microchip nettstedet yestereday funnet en driver for denne chip

Kan ikke finne HIDComm ActiveX Control fra microchip området lenger, men du finner en kopi her inkludert firmware eksempler. h * tp: / / www.inex.co.th / dev.html Det er mye HID eksempel koden her. h * tp: / / www.lvr.com / hidpage.htm http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=55488 for et eksempel på HID uten ActiveX Control .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back