A
alzomor
Guest
Hei,
Jeg arbeider med å implementere Wind River USB perifer Stable på Synopsys USB 1.1 IP
Jeg bruker "USB Complete" som en referanse for meg
I "USB Complete" Jeg fant disse to setningene
1ste
"Disconnect
En nedstrøms port er i Koble fra staten når en Single-Ended Zero har
varte i minst 2,5 mikrosekunder.
"
2dre
"Reset
Når en Single-Ended Zero har vart i 10 millisekunder, må enheten være i Reset staten.En enhet kan angi Nullstill staten etter Single-Ended Zero har vart i så lite som 2,5 mikrosekunder.En full-fart enhet som er i stand til høyhastighets kommunikasjon utfører høyhastighets håndtrykk i løpet av Reset staten.
"
Jeg blir forvirret er det Koble eller Tilbakestill stat etter 2,5 mikrosekunder?
Dose betyr dette at: i tilfelle restarte staten får jeg 1ste Koble avbryte da jeg får en Reset Interrupt?
Med vennlig hilsen
Hossam Alzomor
www.edaboard.com
Jeg arbeider med å implementere Wind River USB perifer Stable på Synopsys USB 1.1 IP
Jeg bruker "USB Complete" som en referanse for meg
I "USB Complete" Jeg fant disse to setningene
1ste
"Disconnect
En nedstrøms port er i Koble fra staten når en Single-Ended Zero har
varte i minst 2,5 mikrosekunder.
"
2dre
"Reset
Når en Single-Ended Zero har vart i 10 millisekunder, må enheten være i Reset staten.En enhet kan angi Nullstill staten etter Single-Ended Zero har vart i så lite som 2,5 mikrosekunder.En full-fart enhet som er i stand til høyhastighets kommunikasjon utfører høyhastighets håndtrykk i løpet av Reset staten.
"
Jeg blir forvirret er det Koble eller Tilbakestill stat etter 2,5 mikrosekunder?
Dose betyr dette at: i tilfelle restarte staten får jeg 1ste Koble avbryte da jeg får en Reset Interrupt?
Med vennlig hilsen
Hossam Alzomor
www.edaboard.com