USB til Paralle i høy hastighet

A

anat12

Guest
Hei alle,

Jeg ønsker å bygge enhet som kan kobles til USB for PC og output 16 bit i parallell.jeg vil den skal være i høy hastighet (480 MB).
Jeg har ikke noen expirence i software så jeg trenger den å være sammen med sine drivere for windows

hva som vil være den beste chioce?

takk ...

Mitt valg ville være EZ-USB-FX2 LP fra Cypress.Delenummer er CY7C68013A.Den leveres med egen sjåfør som har en veldig fin brukermodus API du kan bruke fra koden din, og du praktisk talt få firmware nødvendig for høyhastighets overføring med det.

Den innebygde 8051 cpu kan styre trafikken, men ikke gjør den faktiske dataoverføringen.Overføringen skjer gjennom en dedikert høyhastighets DataPath og det kan oppnå maksimal praktiske USB overføringshastighet.

Det kan grensesnitt til andre logikk som en slave eller som en master (programmerbar) med 8 eller 16 bit parallelt grensesnitt.

CY7C68013A driverne Masselagring.
Hvordan kan du gjøre dem USB til parallell?

Kanskje masselager drivere finnes for FX2, men CyUSB.sys sjåfør og CyAPI mulig direkte kontroll av overføringer til den enkelte USB endepunktene på flis fra selve programmet.Se denne ref design:

http://www.cypress.com/design/RD1048

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back