USBN9603: hvordan få en null lengde pakke fra verten?

A

alexz

Guest
Jeg er utvikling av en USB Mass Storage Device bruker USBN9603 og PIC. Jeg har et spørsmål angående USBN9603. Hva skal jeg gjøre akkurat når jeg mottar en null lengde pakke fra verten? Bør jeg lese igjen statusen registrere deg eller ikke? Jeg har et problem av de ingen tilgjengelige overføre buffer plass. TCOUNT i TXS0 = 0. og dataene ikke er nok overføres Hvordan kan jeg løse det?

[Quote = alexz] Jeg er utvikling av en USB Mass Storage Device bruker USBN9603 og PIC. Jeg har et spørsmål angående USBN9603. Hva skal jeg gjøre akkurat når jeg mottar en null lengde pakke fra verten? Bør jeg lese igjen statusen registrere deg eller ikke? [/Quote] Ja, du bør. Den svært faktum at du stilte dette spørsmålet er sannsynligvis fordi du har sett noe om det i dataarket men er ikke sikker om det. Hvis du ikke gjør det, ville RX_LAST bit ikke være slettet og interrupt ville bli retriggered.

[Quote = sjakkmatt] [quote = alexz] Jeg er utvikling av en USB Mass Storage Device bruker USBN9603 og PIC. Jeg har et spørsmål angående USBN9603. Hva skal jeg gjøre akkurat når jeg mottar en null lengde pakke fra verten? Bør jeg lese igjen statusen registrere deg eller ikke? [/Quote] Ja, du bør. Den svært faktum at du stilte dette spørsmålet er sannsynligvis fordi du har sett noe om det i dataarket men er ikke sikker om det. Hvis du ikke gjør det, ville RX_LAST bit ikke være slettet og interrupt ville være retriggered. [/Quote] så, hvis jeg får en null lengde pakke og lese statusen igjen, vil jeg nok få noen oppsett data, gjør Jeg må behandle den som vanlig? Som jeg ikke får null lengde pakken?

Hvordan kan jeg grensesnitt med PC? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 35 sekunder: [/color] [/size] Hvilket språk skal jeg bruke?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back