Utforming av en mini-logikk analysator

D

davyzhu

Guest
Hei alle, jeg ønsker å designe en mini logikk analysator som Rockylogic er ant16, http://www.rockylogic.com/products/ant16.html for ant16 selv er altfor dyrt for meg ( USD333) å kjøpe. The mini LA kan gjennomføres i hovedsak ved hjelp av en FPGA, og en USB-brikke, som har slike erfaringer? Og hva om sin software design (Windows)? BTW, er ChipScope Pro (Internal LA) fra Xilinx enkel å bruke? Regards, Davy Zhu

Jeg ville foreslå å ta en titt på det åpne http://www.bitscope.com . Btw, er chipscope svært enkel å bruke. De gir en eval lisens for ganske lenge. (3 måneder hvis jeg ikke er galt). hilsen

Hei dll_embed, Takk for hjelpen, men koblingen h ** p: / / www.bitscope.com du foreslo synes å være død, eller det kan ikke nås fra Asia? Regards, Davy Zhu

Hei, Hvilken del av asia er u på? Nettstedet er fortsatt i live i dag. Og er under noen introduksjon fra deres nettside. Programvaren er gratis og hardware er åpent. BitScope er en høy ytelse, men svært rimelig digital PC oscilloskop og logikk analysator. Tilgjengelig som en 2 + 8 inngang MSO eller 4 + 8 nettverk DAQ BitScope utnytter kraften i PCen til å lage en integrert flerkanals DSO Logic Analyzer, Spectrum Analyzer, multimeter og utvidbart data overtakelse system i ett lavpris pakke. Fri programvare (for Windows og Linux) er tilgjengelig, samt programmering manualer hvis du ønsker å skrive dine egne. Mange BitScope eiere har allerede gjort dette og noen har publisert sine prosjekter. Dens PIC basert maskinvare design er åpent slik at du kan se hvordan det fungerer. Den BitScope serien fortsetter å vokse med nettverk og USB-grensesnitt, utvidelse pods og nye modeller. Enten du bare trenger et lavpris erstatning for den analoge omfang eller en kraftig analog og digital test og plater reduseres system, er BitScope det ideelle valget! hilsen

hei, dll_embed, kan du pls laste ned deres nettside og lagre det som en MHT-filen for meg? Jeg får ikke tilgang deres web heller, takk! min mail er dandynee@yeah.net hilsen nee

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back