Utgang VHS kontakten ikke passer min VHS mannlig utgang!

M

metals

Guest
Hi! Først av alt jeg vet ikke hvor denne tråden skal være slik at hvis en admin / mod vil flytte den du velkommen =) Jeg kjøpte en usb video og audio grabben lik den på bildet, men mitt problem er at den gule kontakten, som antar å være video-inngang kvinnelige, kompositt (RCA) doesnt passer min VHS utgang mannlige. Jeg finner det veldig merkelig, men hva kan jeg gjøre nå? takker u! [Attach = KONFIG] 58504 [/ATTACH]

Hvilken kontakt mener du, en S-Video 4 pin mini-DIN plugg [url = http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video # Connector_and_Cable] S-Video - Wikipedia, den frie encyklopedi [/url] , eller noe annet? PS: Den grabben bør allerede ha en S-Video-jack, så jeg antar du mener en gammeldags 5-pin 180 ° DIN-kontakt. Gjør det ikke husker pinout, tror jeg du må bare koble kompositt video og bakken. Hvis du eier noen antikke utstyr, ikke har du en adapter kabel for det?

den gule kontakten, som er anta å være video-inngang kvinnelige, kompositt (RCA) doesnt passer min VHS utgang mannlige.
Den gule kvinne i bildet er en RCA, ikke din VHS ha en mannlig RCA for kompositt? Hva slags plugg har din VHS? Alex

Dvs rett. Mine VHS ha en mannlig RCA, og en på Video-Grabber er en kvinnelig RCA. Men en måte de ikke passer sammen. Og det er problemet.

noen ganger er det liten forskjell i størrelsene, men hvis du trykker og roter det den skal passe. Doe sentrum pin passer i det hele tatt i den kvinnelige pluggen eller du har et problem med diameter? Alex

Doe sentrum pin passe på alle i den kvinnelige pluggen eller du har et problem med diameter?
Jeg vet ikke fordi det virker som de messe har samme diameter, og derfor kan jeg ikke få video-grabben pin inn i VHS pin.

Det er ingen RCA plugger med litt andre dimensjoner. Enten er pluggen er ødelagt eller det er en helt annen connctor type. I bot tilfeller kan det være lurt å lodde en ny plugg på kabelen.

Vi kan ikke hjelpe videre, sier du at de er en kvinnelig RCA og en mannlig RCA, men de ikke passer hverandre, har jeg sett noen tilfeller at den mannlige passer svært stramt i den kvinnelige og den trenger litt kraft, men jeg har ingen ide hvis det er andre problemer i yout tilfelle. Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back