Utgangsimpedans variere med VDS?

M

manish12

Guest
Jeg gjør det analoge blandebatteri for RF serien 2.2GHz.
I noen IEEE papir jeg leser probs i RF rekkevidde ved at et punkt er det som sier at Z0 Vs Vds.
Hvis det er slik det bør være utforming strategi for mikser / noen krets i RF serien.
Gjør det noe alvorlig prob?

Hallo,

Varianter av Zo med Vds resultatene fra det faktum at kretsen parameteren varierer med Vds.Hvis du utformer under matchende tilstand, dvs. Utgangsimpedans må 50Ω etc, disse variatios er harmul.du trenger for å gjøre designet mer immune å forsyne variations.This ville være tilfelle hvis blandebatteri driver en av chip filter.
På den annen side, hvis blandebatteri er å kjøre en annen på chip scenen trenger du bare sørge for at disse variantene dont effekt neste stadium. [/ B]

Den o / p impedansen varierer med med Vds (på grunn av CLM).Prøv å øke kanal lengde til 3x på min kanal lengde av teknologien.Dette vil gjøre Lambda mindre (lambda er omvendt proporsjonal med kanal lengde).Lesser av lambda, mindre variasjonen skyldes Vds.Jeg forstår at det er handel off frekvensen til enheten dimensjon.Som større enheten dimensjon, mer den parasittiske kapasitans som vil redusere båndbredden.

I tillegg holder enheten i dyp metning vil også hjelpe oss med å gjøre det o / p impedans høyere.manish12 skrev:

Jeg gjør det analoge blandebatteri for RF serien 2.2GHz.

I noen IEEE papir jeg leser probs i RF rekkevidde ved at et punkt er det som sier at Z0 Vs Vds.

Hvis det er slik det bør være utforming strategi for mikser / noen krets i RF serien.

Gjør det noe alvorlig prob?

Supply kan varierer z0 det er conclution.thats it.
og det kan skape noen problemer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back