være multi intrested er danguruous?

S

sagar474

Guest
Er det farlig å være en multi interessert person som meg? Jeg er 22 år gammel. I cant la med ut noen av disse. er det noe galt i dette. eller kan jeg ha en fin anledning? eller jeg er en Eadiot? Jeg er interessert i fysikk. Elektronisk krets design. (Jeg har laget roboter, AMPS ....)( Digital og analog) Programmering. C, C + + Java ASM. (Jeg har utviklet fysikkmotor, spill ....) Bildebehandling (jeg har gjort noen bildebehandling arbeid i OpenCV og matlab). Computer Networks. (Forståelse utnyttelse av datanettverk og Internett) Web designer. (Som er å forstå arbeider av nettsider.) Business. Astronomi. (Jeg har mange ideer siden barnet hette selv nå jeg alltid tenker på det i løpet av nettene sterkt) Animasjon (jeg har så mange fantastisk animasjon arbeid siden barnet mitt hood) VHDL, Verilog. Photography. filmproduksjon. (kortfilmer .... ikke ennå) ......

Du er ikke alene. Jeg led nesten samme sykdom på min ungdom, men nå er jeg kurert. + + +

Jeg er enig, er du ikke alene. Men på den lyse siden, du har bare 3 til 5 år å bekymre seg for det. Det er ingenting mer ynkelig enn en mann i 30-årene med en familie som ikke vet hva han skal gjøre for å støtte dem, gi dem det livet han ville drømme om. Husk at du kan skjære tvers av teknologier være gunstig - som en fysiker som blir en lege og utvikler nye imaging teknologi. John

Jeg synes å være interessert i mye er en god ting så lenge du styre tiden. En person som vet mye om en ting er ikke like bra for en samtalepartner som en person med flere interesser.

Uansett hva du gjør akkurat nå, er det nesten helt sikkert ikke vil være hva du gjør hele livet. En sosial kommentator sier: Set ut til å gjøre det høyeste du kan gjøre, hvor du ville være vanskeligst å erstatte. Du er i en posisjon til å kombinere dine talenter i et prosjekt som krever total integrasjon av alle sine deler. Mens hvis flere personer jobbet på det, kan det ikke være ferdig, eller det ville bli gjort ineffektivt. Si, for å bygge en kunstig organ. Eller forbedre et eksisterende design. Å konstruere microbots og programmere dem. Å gjøre noe spektakulært med disse nylig oppdaget forbindelser som graphene. Osv. Det vil være ganger du ønsker du ikke må jobbe for en sjef. Men hvis du kjører din egen virksomhet, må du administrere en masse ting som ikke er hva du liker å gjøre. Det finnes ingen enkel løsning. Prøv å beskytte arbeidet. Minst en stund. Dette er ikke alltid 100% mulig. I utgangspunktet betyr dette at du bør ha en sjanse til å tjene på din innsats, før noen andre gjør, enten med din tillatelse eller uten det.

Du bør bli kvitt den så fort du kan og fokusere på en ting som du kjenner best og liker å gjøre. [Url = http://www.chitownbootcampsblog.com/chicago-weight-loss] chicago vekttap [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back