B
Blank Stare
Guest
Hei der. Jeg er nesten en komplett newb til elektronikk, og jeg håper dere vil være tålmodige med meg, hvis jeg spør dumme spørsmål, eller tilby irrelevant informasjon ... Jeg bygger en kontroll boks for salt spreader. Den gamle kontrolleren er borte, og jeg ønsker ikke en ny fabrikk en, jeg vil ha en som jeg kan til slutt ta ut av prosjektet, og monter på dashbordet. Her er mine parametre: 12 VDC opptil 40 amp trekke når du starter motoren. av / på bryter variabel speed dial variabel hastighet over-ride, for full fart surge. 50 amp releer (en er kontrollert av strømbryteren, den andre er kontrollert av surge by-pass bryter. Trykknapp breakers, 10amp på bryteren side, og 40 på motorsiden. Må være svært enkelt, og koster under 100,00 amerikanske prosjektet boksen er en dobbel-gjengen elektriske boksen jeg får dimensjoner når jeg kan finne min hersker -.! LOL I et nøtteskall, jeg har alt designet, og klar til å installere, da jeg fant ut at en rheostat ville komme altfor varmt. Det ble antydet at jeg bruker en PWM MOSFET, og jeg tror jeg forstår MOSFET er ingenting mer enn et fancy makt stafett, men jeg forstår ikke hvordan en PWM passer inn i skjematisk?