Veiledning om matching teknikker til 50 Ohm

S

safwatonline

Guest
Hei, jeg trenger en god tuturial om matching teknikker til 50 Ohm, i ICs, både i inn-og utgang

hva slags matching, lumped elementer, eller distribueres, og gjør u vil ha den ved hjelp av en smed diagram teknikker khouly

Jeg har ikke noen erfaring på dette feltet, så noen enkel tuturial vil være stor. jeg gjør en mikser og jeg ønsker å matche sin RF port og kanskje LO porten også, pleide jeg å se noen søkeord er gjort for noe sånt som Begrense forsterker ved å bare legge til fm bias gjennom en 50 ohm motstand, men jeg var wodering hvis er det andre teknikker.

yeah, det er mye matching teknikker og hver og en har det er bruksområder men hvis ur snakker om RFIC, så hvis LNA, vil bli conncetd directrly til mikser innspill og rommet mellom dem er mindre enn λg / 4 vil det ikke være behov for matching, men hvis ur snakker om større avstand så u trenger, så vidt jeg vet på chip matchende skal bruke en luped element matchende som LC seksjon eller L eller C alene vil gjøre jobben "for denne sjekken van der tang foredrag om LNA utgang matching "også sjekke Gonzalez bok kapittel 2" matching nettverk ", er det svært nyttig u kan finne t her khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back