vinkelformet routing

B

binu G

Guest
hvilke verktøy støtte vinkelformet ruting.
leter etter en sterk en.

binu g

Mentor Power PCB er rolig nyttig
Dens enkle å bruke og rolige mektig.

En leverandør kom til meg å introdusere den nye versjonen av Zuken's cadstar programvare.Cadstar 6.0.Den nye versjonen virker rolig bra, men
jeg har ennå å teste den.
Fri bruk n nedlasting men enkelte funksjoner er deaktivert for freewares.

"Den nye forbedrede CADSTAR Express Software gjør at du kan bruke alle funksjoner i CADSTAR 6, med en økt design grense på 50 biblioteket komponenter og 300 pins"

Her
er nettsiden
http://www.cadstarworld.com/downloads.asp

HeiMostly vinkelformet ruting av 45 grader er mulig i alle EDA programvare.Men sirkulære ruting er ikke støttet i mange EDA plattformer som er nødvendig i enkelte ciritcal boards.I gjør sirkulære ruting i AutoCAD og import til P * otel og pads.

regasrds
Amjad

Hei,
u forsiktighet for å forklare forskjellen mellom vinkelformet ruting av 45 grader og sirkulære routing?Jeg er en LIL tapt og ikke stille få pic

taring

taring77,

For ekstremt høy hastighet (microondas område) design, den skarpe 45 og 90 graders vinkler av PCB routing spor presentere en variasjon i de observerte impedans på linjen, så langt jeg vet det meste skyldes hud effekt.Designere som arbeider med slike fora må betale nær attantion til måten de endre retning av deres spor, gjør en svak (sirkulære) kurven er mye bedre på signal enn å bruke en skarp vinkel ...

vil dette skape en betydelig effekt i design.
opp hva utvide toleranse forskjellen kan bli lagt merke til.når et design med en vinkel og digonal ruting er testet.binu g

Sitat:

For svært høy hastighet (microondas område) design, den skarpe 45 og 90 graders vinkler av PCB routing spor presentere en variasjon i de observerte impedans på linjen, så langt jeg vet det meste skyldes hud effekt.
Designere som arbeider med slike fora må betale nær attantion til måten de endre retning av deres spor, gjør en svak (sirkulære) kurven er en mye bedre på signal enn å bruke en skarp vinkel ...

Jeg har jobbet med 2,5 Gb / s føljetong for et par år og 45
er ikke synes å være noe problem - Jeg husker jeg ser på en Motorola ECL design guide hvor buer eller 45 med punktene barbert av ble foretrukket til 45's men mange tusen ECL design er rundt som ikke følger denne guidline - en artikkel jeg tror på Ultracad.com selv sier at 90-tallet skal ikke være et problem, kan bli den tredje artikkelen i siste innlegg.

SiGiNT

For alle HSD, ortogonale ruting er god, uten noen diagonale chamfers / miters på alle hjørner, og hvis vi bruker chamfers ved sporingsflagg hjørner, kan vi beregne lengden hvor mye kunne chamfer lengde for HSD-ECL.Dette kan bli referert i boken "EMC complaince ....." av Montrose.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back