virtuos layout oppsett problem

F

fanshuo

Guest
Hei,
Jeg bruker virtuos 6,1 akkurat nå.når jeg starter Layout.xl det er en beskjed ordtak

Det er ingen 'validlayers "er definert i begrensningen gruppen' VirtuosoDefaultExtractorsetup" for å bruke virtuos XL, å legge til "validlayers" begrensningen til "begrensningen VirtuosoDefaultExtractorsetup 'gruppe i" xxx "

Selv om jeg fremdeles kan åpne layout vinduet, er det ingen lag i LSW panel og da jeg prøvde å starte den "generere fra kilde"-funksjonen, det advarer om at
En lisens for VLX_XL kreves, men kunne ikke bli sjekket ut "

noen anelse av årsaken til problemet?

En lisens for VLX_XL kreves, men kunne ikke bli sjekket ut "ta et hint.også har du sannsynligvis ikke har en display.drf i din lokale tråkkfrekvensen mappen, dvs hvorfor der nei lag i NOW.

det ville være merkelig, siden jeg bruker serveren på universitetet
og jeg har ikke noe problem med ADE XL lisensen

er det noen spesielle innstillinger for lisensen?

Jeg har plassert en display.drf fil i tråkkfrekvensen min startside biblioteket, men det synes ikke nyttig

Jeg la merke til at du har problem med VXL lisens, men ikke ADE-XL.De er to separate funksjoner.Sjekk din lisens demonen å se om du faktisk har en Virtuoso_Layout_Suite_XL eller _GXL lisens, og i tilfelle hvor mange plasser som er tilgjengelige og i bruk.Enten du ikke har lisens eller for mange mennesker bruker verktøyet samtidig.

Jeg håper ur arbeid dir har cdsinit og cds.lib?Kontroller at u har alle de grunnleggende filer som trengs ...
Må sjekke wid din batchmates ..hvis arbeider for dem ...

oermens skrev:

Jeg la merke til at du har problem med VXL lisens, men ikke ADE-XL.
De er to separate funksjoner.
Sjekk din lisens demonen å se om du faktisk har en Virtuoso_Layout_Suite_XL eller _GXL lisens, og i tilfelle hvor mange plasser som er tilgjengelige og i bruk.
Enten du ikke har lisens eller for mange mennesker bruker verktøyet samtidig.

skriv i terminal:

cat your_license_file.lic | grep XL

og sørge for at der en linje som:

FEATURE Virtuoso_Layout_Suite_GXL <daemon> <version> <expiration date> <number av licenses> \

Jeg løste problem.It er fordi biblioteket er festet til en feil techlib.
Takk!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back