VLSI muligheter i hyderabad

T

Tan

Guest
Hei venner, har jeg gjort mitt PG Diploma in Digital system design fra Pune University.I har lagt min CV i naukri.com og Monsterindia ... Jeg har ikke fått noe svar så far.Could noen vennligst gi meg beskjed hvis det er noen muligheter i hyderabad i dette domenet? Takk Tan

Det er rundt 25 bedrifter som arbeider VLSI, kan u gå til den parken i person alle de beste

Hei Priya, Takk for reply.Can din du gi meg navnet på selskaper som arbeider i Hyderabad, og om mulig kan du gi referanse. venter på deg svare. Takk nok en gang Tan

Du larm 'fikk jobben gjennom campus? Denne gangen PU hadde gode plasseringer. Anyways, nå er det veldig tøft å få en jobb, coz at sertifisering legger knapt til employablity faktor. Prøv for noen ferskere åpning, fortsett å sjekke Freshers jobbsider for india / hyd. Lykke til!

Du larm 'fikk jobben gjennom campus? Denne gangen PU hadde gode plasseringer. Anyways, nå er det veldig tøft å få en jobb, coz at sertifisering legger knapt til employablity faktor. Prøv for noen ferskere åpning, fortsett å sjekke Freshers jobbsider for india / hyd. Lykke til! Hei, jeg fikk ikke poenget .. Kan du være mer tydelig vennligst ...

[QUOTE = priya06, 311517] er det rundt 25 selskaper som arbeider VLSI, kan u gå til det park i person alle de beste [/QUOTE] hai kan u pls ttel meg hw 2 se våre innlegg i forum

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back