Voice etterligner

7

777 *

Guest
Hei,
folkens
Vet noen noe om stemmen imitators (jeg er ikke shure hvis dette er det riktige navnet).Jeg har aldri sett dem, men jeg hørte at denne etterligner du kan snakke som en annen, forutsatt at du har hans / hennes stemme sample (lagret).

Takk

Hilsen

Jeg har ikke hørt eller sett noe nøyaktig slik andre enn på Sci-Fi filmer.Jeg har selv sett kretser basert på balansert mixers (Jeg tror det var minst) som kan gjøre stemmen din høres ut som en robot's (det hovedsakelig lagt til en fast frekvens til hyppigheten av stemmen).

Også jeg vet av lyd utstyr kalt "Harmonizers" som det er mulig å endre tonehøyde av en stemme.De brukes ofte i lydopptak studioer å justere multi-spor opptak av flere instrumenter når for eksempel et instrument ble senere funnet å ha vært feil innstilt.

Den harmonizer vil derfor multiplisere frekvensen av, for eksempel, din stemme, hvis brukt til dette formål.Av slikt utstyr er det mulig å få en kvinnelig stemme hvis det var en hann.

Men ikke glem at det ikke bare er tonehøyden i stemmen, men også rytmen, den dialekt og en rekke andre små ting som gjør noen anerkjent som den de egentlig er.

/ Pim

Hei, Pim

Jeg er enig med deg, men hvis det er røyk, det må være en brann.

Takk

777 *

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back