Webserver på personlige PC

A

alzomor

Guest
Hei

Jeg prøver ikke setup en enkel webserver på PCen og gjorde følgende trinn
-gi statiske IP-adressen til PC-en ut av DHCP spekter av min router
-konfigurere vertual servere min router til å akseptere TCP trafikk på port 80 og videresende den til den statiske IP-adressen til PC-en
-register på dyndns.org og få et domenenavn på serveren min
konfigurere min router å oppdatere DynDNS med dynamisk IP-adresse
installere DynDNS IP Updater.

nå når jeg prøver å få tilgang til min webserver fra http:, får jeg nettserverloggene på ruteren og ikke en på min PC.

Så hva
er galt med innstillingene.og hvordan kan jeg unngå dette problemet?

Salam
Hossam Alzomor
www () ig () org

Hei

Jeg tenker å løse problemet må du ha en IIS (Internet Information Service) programvare som gjør at du oppnår dine mål.Windows Server har det blant sine tjenester og fungerer godt som en Web-server.Du kan Google det og finne mer informasjon og hvis det er en, og deretter laste ned.

Det er annen programvare som kan gjøre samme jobb og har andre egenskaper som kan være interessante for deg, for eksempel SQL Server og en filserver.For mer informasjon kan du se på xampp eller wampp.hvis det funker for deg, la meg.takk

Lykke til

Vennlig hilsen

Fullforce: D

Takk fullforce,

Jeg har allerede installert IIS på min PC og test den ved hjelp 127.0.0.1 og min IP-adresse
og det fungerer hvis jeg merker det fra min PC
men når jeg sjekker den fra en hvilken som helst PC på LAN ved hjelp av IP-adressen, jeg kan ikke koble til serveren.

Er det noen innstillinger som må gjøres for å gjøre IIS tillate tilgang utenfra?

Med vennlig hilsen
Hossam Alzomor
www (.) ig (.) org

høres ut som din port videresending for port 80 ikke fungerer / riktig konfigurert.

hei,

hvis jeg forstod, tror jeg at du bør frem en mer port ... for eksempel ..

port adresse port
80 (IP) 81
81 (lokal ip) 82

Hei.

Har du prøvd å nå nettserveren bare fra innsiden private nettverk med utenfor adresse, eller du har faktisk prøvde også utenfra til utenfor adressen.

Hvis første er sant alt er ok, fordi hvis du bare har ett utenfor adresse, webserveren er tilgjengelig fra innsiden bare med den interne IP-adresse.

Hvis andre er sant enn noe annet er galt, men først må jeg vite hva som er med første.Fin dag ønsker jeg til deg.

Buco.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back