XC9572 programmering kabel

H

harii74

Guest
Hei,
Jeg har en XC9572 trainer kit med parallell JTAG programmerer, jeg lykkes i å programmere enheten XC9572 PC84AEM0037-15C.Nå har jeg kjøpt nye som XC9572 PC84 AMM0701 15C type, men jeg kunne ikke programmere device.But jeg er i stand til å slette enheten, blank sjekk og ID Les.Når jeg programmere den, henger PC enkelt.
Programvaren jeg brukte er påvirkning.
Behage hjelpe meg i denne forbindelse.Hariharan.K

Hvis du kan ID-enheten og utføre en blank sjekk, så det høres ut som din JED filen er ødelagt.Hvis IMPACT programvaren ikke finner den riktige enden av JED filen, kan det renne av sporene.Dessuten er det et innfall av IMPACT programvaren at det må ha skrivetilgang til mappen som inneholder JED filen.Hvis du ikke kan skrive til denne mappen, vil du ha problemer.

Ta en kjent JED fil, kopiere til en lokal mappe med skriverettigheter og gi den en annen gang.Hvis det fremdeles henger de avslutte IMPACT, effektsyklus styret, hvile IMPACT og gjøre en kontrollere.Kanskje den fullfører programmering, men ikke tilbake.Hvis bekrefte mislykkes, kan du prøve en blank sjekk for å se om programmering noensinne startet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back