Xilinx Foundation (gammel) programvare - tilgjengelighet?

Z

zeeshanzia84

Guest
Hei, Vi har et par gamle XESS kits basert på noen gamle Xilinx FPGA chips. Disse støttes ikke av de nye versjonene av Xilinx ISE. Så Har noen Xilinx Foundation? eller noen link hvor det kan være tilgjengelig? Eventuelle hjelpe ville være høyt verdsatt.

Jeg har .. Det er Xilinx Foundation 1.5i .. Men det er i en CD og har 340MB data. Hvordan kan jeg sende deg?

Hallo DDS, takk for svar, tror jeg det wil være flere medlemmer interessant i denne gamle ise, å sende det er ikke wery god idé fordi på 340 MB, er den beste måten jeg tenker:-lage en iso fil fra cd-en med noen program som ultraiso,-pakke ned iso filen med WinRAR i mindre deler for bedre håndtering, laste opp den på noen gratis filehoster (spør google)-fortelle oss hvor vi kan laste ned filene takk, privan

Ja DDS, vil vi være svært takknemlig til deg, hvis du kan sende det liksom.

Hei, jeg gjorde alt du foreslo meg .. Etter å komprimere, er det ca 300MB .. Kunne du rcommend ber meg en filehoster som godta mer enn 300MB filstørrelsen i en enkelt fil? Hilsen.

Hvilken type Xilinx enhetene trenger dere å programmere? FPGA-FAQ 0009 - Produkter støttes av ulike versjoner av Xilinx programvare: http://www.fpga-faq.com/FAQ_Pages/0009_Xilinx_sw_versions.htm Hvis du spør Xilinx pent for gammel versjon programvare som XACT Trinn 6.0.1, kan de sende det til deg gratis. XACT er eldre enn Win95, men kommandolinjeverktøy fortsatt kjører fint i moderne Windows. Jeg brukte den opp til et par år siden for å opprettholde min gamle XC4000 prosjekter.

Hallo DDS, takk for ditt arbeid, det er det jeg mener må du komprimerer den med WinRAR i flere mindre fil deler, på generelle innstillinger i winrar må du sette "splitte filer i byte" muligheten til å bli ca 6 deler en 50MB, fordi de fleste gratis hoster ikke tillater å opp-ned større filer som 50-100MB for ikke-premium medlemmer, h ** p: / / www.hemenpaylas.com _ begrense 250MB - treg tilkobling rapidshare _ begrense 100MB - max forbindelse w **. fil-bunker.org _ grense 100MB h ** p: / / filesave.org _ begrense 100MB takk, privan

Hei, jeg har skiltes de viktigste arkivfil til 4 deler som hver er ca 75 MB .. Den helt filehosters nevnte forrige innlegg er enten ikke fungerer eller ikke godta nye opplasting .. Jeg fant en annen tilgjengelig filehoster og lastet den første delen Det er XILINX_Foundation_1.5i.part1.rar Du kan laste den ned via denne linken http://www.rapidshare.ru/132334 Hvis det fungerer kan du gi meg vet, jeg skal laste opp neste tre deler med samme måte .. Hilsen ..

hei DDS, er første del hjemme, det tuk abouth en og en halv time @ 13kb/second men jeg har det uten problemer, takk og jeg håper på neste lenke med hensyn, privan PS, hvis somewho Dont anderstand hvordan du laster ned , det er som RS, nær venstre toppen kan du se timer regnet fra 30 sekunder ned, afterthem det si at koblingen er validert for neste 12 timene, klikker du på det å laste ned

Kan noen laste opp denne? Jeg kan ikke finne den noe sted, og det er hva labs på skolen bruker. Jeg har lisensiert en ny versjon, men filene synes ikke å være kompatible. Thanks.

Jeg vet at dette innlegget er ganske gammelt, men jeg liker å vite om for denne programvaren er possibile bruker VHDL syntese. Også det er noen som har noen Foundation 3.3i Express edition å dele for å gjøre VHDL syntese? Takk Pow

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back