Xilinx System Generator Blocks

C

chinsin83

Guest
er det en måte for blokkene for å fastslå produksjonen blokken parametrene?

for eksempel: det er en demonstrasjon av en 2D-fir filter for et bilde.Jeg så undermask å se hvordan de gjør det.De konvertere bildet til en seriell strøm, filter, og deretter gjenopprette bildet.

når de gjenskape bildet, brukte de en buffer.de gjorde ikke angi størrelsen på produksjonen buffer, men brukte variabler R * C i output bufferstørrelsen parameter.den samme for blokken for konvertering 1-d til 2-d.

er R og C felles variabel?eller må jeg ha for å initialisere den først?som er R representerer rader med innspill og C representerer kolonnene med innspill.

De er trolig startet i en "m"-filen et sted.
Hvilke demo ser du på?Jeg åpnet "2-D Image Filtering bruker en 5x5 Operator", men jeg ser ikke R-eller C overalt.

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=9565&objectType=file

Dette er filnavnet edge_detection_fixed_elaborate.mdl

Jeg har et annet spørsmål.

Xilinx har et 5x5 filter som har 9 2-d filter koeffisientene.Hjelp filen sier "Du kan erstatte din egen koeffisientene og Skaleringsfaktor ved å endre masken på 5x5 filteret blokkerer under initialisering kategorien.

Hvordan ringer jeg ut initialization kategorien?

Jeg får tonnevis av advarsler om manglende filer i dette kantdeteksjon prosjektet.

R og C verdier er initialisert i modellen initialization function.Høyreklikk den tomme hvit bakgrunn -> Model Egenskaper -> tilbakeanrop tab.

Jeg kan ikke finne at 5x5 filter initialisering kategorien heller.

hahaha ..jeg juz fant det ut ved å klikke feil link ..lol ...høyreklikk på blokk ..sine under "edit mask" ..Jeg ønsket å klikke på "se under mask" ..og fant det ..lol ..

Hva gjorde du høyreklikker?Når jeg høyreklikker 5x5filter blokken, ser jeg "Look Under Mask", men ikke "Rediger Mask".Det er ikke i rullegardinmenyen Rediger-menyen heller.Jeg bruker Simulink 6.1 (R14SP1).

oh ..du må fjerne lenken til biblioteket første ..Deretter kan du redigere det ..im benytter den samme versjonen som uLagt etter 3 minutter:ekko, vet du om virtex/virtex2 linjen buffer blokken?Hvordan føles det forskjellig fra forsinkelsen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back