Zeni og virtuos sammenligning

• Thread starter hung_wai_ming@hotmail.com
  • Start date
H

hung_wai_ming@hotmail.com

Guest
Alle som har erfaring på begge verktøy som jeg er bestemte seg for å velge Zeni å erstatte virtuos eller ikke.

Jeg snakket med noen om dette Zeni fjor, men det var problemer med den amerikanske distributør jeg tror, og det aldri kom til et punkt for å få en evaluering versjon / lisens.

Jeg ville være interessert i å høre dine konklusjoner / resultater.Jeg tror at de fleste av verktøyene som forsøker å konkurrere med virtuos er for dyrt i forhold til de begrensede funksjoner de har, å sammenligne med virtuose.Det har virkelig å være mye billigere og integreres meget godt med simulatorer, Caliber, etc før det rettferdiggjør erstatte virtuose ...

Jeg har prøvd begge og kan si at Zeni er en meget grov redskap som av nå og trenger en masse forbedringer før den kan brukes kommersielt.
Hvis du ser inne for en billigere redskap med funksjoner mye bedre enn virtuos, prøv laker for den saks skyld.

som kan tilby meg en lisens arkiv av Zeni

zzj0329 (at) 163.com

Hei, aba380:

Som cmos_dude påpekt, gjør deg selv en tjeneste og prøv Låker hvis du snakker om virtuos erstatning, men du er bare ute etter Tanner, MyCad, type verktøy, kunne Zeni være et alternativ hvis det er faktisk billigere enn Tanner.

hei jeg har brukt både verktøy ... selv pleide å delevop PDK for Zeni.Jeg vil si virtuos mer stabil, men Zeni mer brukervennlig freindly.

Hvor kan jeg få fullstendig informasjon om Zeni verktøyet og også om dens behandling osv.??Jeg sjekket sin nettside, men trenger mer informasjon.

Paramjyothi skrev:

Hvor kan jeg få fullstendig informasjon om Zeni verktøyet og også om dens behandling osv.??
Jeg sjekket sin nettside, men trenger mer informasjon.

hung_wai_ming (at) hotmail.com wrote:

Alle som har erfaring på begge verktøy som jeg er bestemte seg for å velge Zeni å erstatte virtuos eller ikke.

Har noen prøvd dette nylig?Enhver oppdatert informasjon?Jeg planlegger å prøve det, bare tenkte jeg skulle sjekke her først.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back