Ønsker opplysninger om fresing-maskiner

J

jjchl

Guest
Hei kan noen hjelpe meg. Jeg er på utkikk om informasjon om fresing-maskiner til laget PCB.

Hei, Mitt første spørsmål: tilfredsstille deg Are med den? Er det presise i henhold til spesifikasjonene? Er det realistisk å prototype PCB for SMD? Kan du mill en SSPO fot ut med det. Takk, hc

Sjekk T-Tech Rask Cirquit ( www.t-tech.com ). Programvaren som brukes for å gi isolering (IsoPro) er beskyttet av en sentinel spro nøkkel skjønt.

Jeg har også en LPKF kretskort plotter i laboratoriet. Vi bruker det også for 0.5mm RF boards med 0603-tallet og SSOP tallet. Det fungerer bra. Hvis du kommer til mill RF styrene her er ett TIPS: Etter fresing, er grunnlaget materiale belagt med mange små kobber partikler (du kan se dem under mikroskopet), slik dukkert styret i en myk etsing løsning, bare for å løse disse kobber partikler . Hvis du prøver dette på bare en halv side av en test bord, vil du se resultatet under mikroskop. Hvis det er en mulighet til plate styret med sølv gjøre det! Jeg bruker alltid mye lodding lim, befor plassere SMD deler. Så du ikke trenger noe loddetinn, er loddetinn plating av delene nok og loddetinn renner inn på kobber sporet. Etter dette, ser styret skitten, men med en rengjøring glidemiddel eller skum gjør at styret ser ut som en profesjonell en.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back