8086 mikroprosessor

takk hvis du har noen ide om reelt tall og hvordan stor på denne 8086 mic. og det opration

To lærebøker er gode referanser for 8086: - 1. By Halls. 2. By Bhurchandi. titlene på begge bøkene er noe sånt som "Advanced mikroprosessorer og grensesnitt / programmering". sjekk dem ut ... bye

Jeg kjenner en veldig god bok for nybegynnere i 8086 forsamlingen sin: "Assembly Language Programming" av Yatha Yu denne boken er perfekt for nybegynnere.

hi de beste to bøker om dette temaet er IBM PC montering proramming av Peter Abel Intel mikroprosessor ..... Barry Brey jeg dont ha noen av dem, men prøv å finne dem .!!!! Beste hilsen: D: D: D: D: D

[Quote = Nimer] hi de beste to bøker om dette temaet er IBM PC montering proramming av Peter Abel Intel mikroprosessor ..... Barry Brey jeg dont ha noen av dem, men prøv å finne dem .!!!! Beste hilsen: D: D: D: D: D [/quote] Hei Nimer, jeg er i Dire behov for en bok av Brey ....... ru i stand til å hente den .... hvis u har det ... behage hjelpe meg ... sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back