Addind en ekstern FM til min Sony Walkman

F

fjpompeo

Guest
Hei, Er det mulig å øke FM følsomheten av min Sony Walkman legge til, om mulig, en ekstern antenne eller booster? Hvis ja, hvordan? Jeg skal bruke en PC-høyttaler system koblet til øretelefon. Regards, Fernando

Jeg har en AM-FM stereo Sony Walkman. Radioen er billig og overbelastning enkelt. Den har en lokal fjern bryter som demper antennen i den lokale posisjon da den ikke kan motta fjerne signaler. I det fjerne stillingen da lokale stasjoner overbelastning det og de vises på mange steder på skiven slik at den ikke kan motta fjerne signaler. En ekstern antenne eller booster vil gjøre det verre. Hjemmet mitt stereo tuner og bilradioen er ekstremt følsomme og ikke overbelastet av lokale stasjoner.

Hvilket hjemmestereo tuner du har, jeg mener som varemerke? Du sier ekstremt følsomme hvor mye? Maby er mitt mye sensitiv? : Roll: [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 21 minutter: [/color] [/size] Ok dette er high-end Revox FM-tuner FB760

Hei zlatkoMM, er mitt hjem FM stereo receiver en SONY FH-L400, er svært følsom i FM, AM og SW, men denne antennen er til min SONY WM-FX425 bærbar kassettspiller med FM / AM-radio walkman som jeg skal bruke til lytt FM-radio i min HAM stasjon i 10m eller 2m hjelp av et sett av kreative høyttalere. Regards, Fernando

En gjennomgang http://www.fmtunerinfo.com/ricochets.html # B760 av Revox B760 tuner sier at det er en vintage design fra 1979 og har ganske dårlig ytelse for sin dyre kostnad: 1) Ekstremt dårlig RF Intermodulasjon. 2) Dårlig fange ratio. 3) Dårlig quieting (bråkete). 4) Dyrere enn 4 andre som gjorde det bedre. Revox gjort båndopptagere, ikke FM-tunere. Jeg lurer på hvem som gjorde FM-tunere for dem. Jeg har en Yamaha receiver (ca. 1986) som fungerer svært godt.

Jeg har denne stykke elektronisk hjemme og lyder super bra og har super stor sensitivity.You ikke vet noe .... Yamaha hva er dette en bil eller motorcicle. Yamaha bare gjort godt sinthesizers. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 5 minutter: [/color] [/size] Jeg har denne stykke elektronisk hjemme og lyder super bra og har super stor sensitivity.You ikke vet noe .... Yamaha hva er dette en bil eller motorcicle. Yamaha bare gjort godt sinthesizers. @ Fjpompeo: Du må legge til liten jack til wallkman din, for eksempel kan du bruke noen antenne conector fra noen gamle mibile telefon. Når du har koblet dette til eksterne dipol antenne og det er denne.

Zlat, er ditt gamle FM-tuner søppel. Jeg og alle andre vet alt om det. En antenne for en celle telefon (mobiltelefon?) Fungerer på nesten 1GHz, ikke på 100MHz). Når du legger en antenne til en billig radio da lokale stasjoner overbelastning det. Det fungerer bare hvis du er langt borte fra enhver stasjon.

Og er også søppel (ca. 1986). Ha Ha Ha: D [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 3 minutter: [/color] [/size] Og hvem snakker om antenne? Jeg bare snakker om antenne kvinnelige conector. Du glipp av noe .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back