Anritsu Wiltron 360 vektor nettverk analysator docs tilgjengelig

P

pit

Guest
Hello! Jeg har fått noen dokumentasjon om Anritsu Wiltron 360 vektor nett analysator. Dette inkluderer drift manuell, GPIB programmering manuelle og andre. Hvis noen er interessert kan jeg laste det opp her. Denne informasjonen er vanskelig å finne. CU

Modell 360 Vector Network Analyzer Materials Måling Programvare brukerhåndbok Denne håndboken gjelder for WILTRON 360 Vector Network Analyzer: Materialer Measurement Software, Software versjon 1.02 og materialer Måling Package WILTRON Model 2300-11A

360 VECTOR NETTVERK Analyzer GPIB PROGRAMMERING MANUAL Software versjon 3.07

MODELL 360PS20A pulserende / CW VECTOR NETTVERK analysesystem DRIFTSHÅNDBOK

Modell 360 Vector Network Analyzer GPIB HURTIGREFERANSE Software versjon 3.07

MODELL 360B VECTOR NETTVERK Analyzer DRIFTSHÅNDBOK Software Version: 4.05

MODELL 360B VECTOR NETTVERK Analyzer GPIB PROGRAMMERING MANUAL Software versjon 4.05

Programmering av Model 360 Vector Network Analyzer Bruke Microsoft (R) C

Programmering av Model 360 Vector Network Analyzer Bruke HP Basic

Anritsu 360B/37XXXA/B serien Vector Network Analysatorer Application Note On-Wafer Målinger til 110 GHz

Jeg har også docs om 37xxx serien og 46xx-serien, drift og GPIB programmering håndbøker.

Har du modellen 360 Vector Network Analyzer Maintenance Manual?

[Quote = mstar-tech] Har du modellen 360 Vector Network Analyzer Maintenance Manual? [/Quote] Hei alle. Jeg har papir-versjonen av servicemanual (også op. Manuell etc.) Også har jeg operativsystemet disker 3,02 med tiden domene, 3,03 med tid domene og 3,04 med tid domene. Jeg ser aldri versjon av operativsystem disker og ville være veldig interessert om noen har aldri versjoner.

Hei Pit: Kan du laste opp dine Anritsu-Wiltron 360B i håndboken til meg?

[Quote = K0YW] Hei Pit: Kan du laste opp dine Anritsu-Wiltron 360B i håndboken for meg [/quote] Her er eldre versjon av brukerhåndboken. Og jeg er fortsatt på jakt etter nyere programvare enn 3,04 (noen sende 3,08, men uflaks og jeg mistet den!) Ramppa, OH2LIY

Og her User Manual for software versjon 4,05 Ramppa, OH2LIY

Hei Ramppa, OH2LIY, Takk for å gjøre dokumentene tilgjengelig for nedlasting. Jeg har en god fil fra OM-RF Manual. Nedlasting på en treg tele forbindelse er vanskelig, men jeg har ingen andre valg i ulendt Mountain landet Colorado. Mine første forsøk på å laste ned brukerhåndboken var ikke vellykket da overføringen var avskåret tidlig. Jeg vil prøve igjen i tidlige morgentimer når netto bruk er lav. Jeg vil også re sjekke min programvare plate for å se hvilken versjon jeg har. Jeg synes det er 4,08. Jeg skal sørge og komme tilbake til deg. Jeg trenger å ta en sikkerhetskopi og kunne få det på noen andre medier å sende til Finland. BTW, vet du OH2RF og OH2AXH? De er stipendiat Emer er på 23 og 13 cm. Jeg skal fortelle deg om mine håpefulle suksess. Takk for hjelpen. Hvis jeg ikke kan ned laste det med hell, kan jeg gå til min lokale biblioteket i byen og bruke sine 11 MB fiberoptisk tilkobling for en høyhastighets nedlasting! Ta vare, hey hey! 73 Bruce

[Quote = K0YW] Hei Ramppa, OH2LIY, Takk for å gjøre dokumentene tilgjengelig for nedlasting. Jeg har en god fil fra OM-RF Manual. Nedlasting på en treg tele forbindelse er vanskelig, men jeg har ingen andre valg i ulendt Mountain landet Colorado. Mine første forsøk på å laste ned brukerhåndboken var ikke vellykket da overføringen var avskåret tidlig. Jeg vil prøve igjen i tidlige morgentimer når netto bruk er lav. Jeg vil også re sjekke min programvare plate for å se hvilken versjon jeg har. Jeg synes det er 4,08. Jeg skal sørge og komme tilbake til deg. Jeg trenger å ta en sikkerhetskopi og kunne få det på noen andre medier å sende til Finland. BTW, vet du OH2RF og OH2AXH? De er stipendiat Emer er på 23 og 13 cm. Jeg skal fortelle deg om mine håpefulle suksess. Takk for hjelpen. Hvis jeg ikke kan ned laste det med hell, kan jeg gå til min lokale biblioteket i byen og bruke sine 11 MB fiberoptisk tilkobling for en høyhastighets nedlasting! Ta vare, hey hey! 73 Bruce [/quote] OH2AXH bare brukt min 360 til å lage nye 23cm-3cm multiband dishfeed:) Please, hvis du kan lage kopi av disken, og også kopiere disse prog1/2/3 filene. Her er servicehåndboken (det er også på ko4bb web) ...

OH2LIY: Takk for ops manualen. Det onlt tok 12 min å laste ned på fiberoptisk link på vårt lokale bibliotek. Jeg sjekket min programvare plate. Beklager, det er nok som din, versjon 4.05. Det har den tidsplan alternativet skjønt. Takk for finne Maintenance Manual. Jeg tar en mulighet til å laste den ned snart. Vennligst frem av beste 73 til OH2AXH og gjengen. 73 Bruce

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back