beste microcontroller for smartkortprogrammerere programmer ...

Kółko i krzyżyk to bezpieczna rozrywka – pod warunkiem jednak, że bawimy się w sposób tradycyjny, przy użyciu papieru. Jeżeli zechcemy skorzystać z aplikacji mobilnej na Androida, może nas spotkać nieprzyjemna niespodzianka. Trojan Golam, podszywający się pod grę zadba o to, aby nasze osobiste dane dostały się w ręce cyberprzestępców. Kaspersky Lab ostrzega przed nowym zagrożeniem.

Read more...

Dette avhenger av programmet.Selvfølgelig en 32-bits MCU kan brukes, men for prisen grunner 8-bit (også 4-bit) MCUs foretrekkes.Ved valg av MCU være sikker på at det kan gi klokken for smartkort (best via PWM eller tidtaker output) for å unngå en egen oscillator.Noen chip produsentene har viet MCUs for smartkortprogrammerere programmer (f.eks Atmel, Teridian (TDK), ...)Mik

Jeg har jobbet på Smartcard bare nesten 3 måneder, men jeg fant at den 16-bits MCU for samvirking med SmartCard er det beste valget.Men 8-bit er også ok.Jeg utvikler 2 SmartCard leserne bruker 2 forskjellige MCU.Det første en bruker MSP430 og den andre en bruker MSC12.

Den ene med MSC12 fungerer bra men det
er noen ting galt den andre.Jeg feilsøking!

Jeg bruker micro AVR atmega162 til grensesnitt med SmartCard leser / skriver, og det fungerer bra.det viktigste hvis vi arbeide med SmartCard er størrelsen på flash-minne og RAM.fordi SmartCard funksjonen har mange faste som er lagret i flash mem.Formålet med stor RAM er å støtte driften av leseren (for eksempel kjører algoritmen, encription)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back