Bildet er Processing er den delen av Embedded System.

J

jitkasem

Guest
Alle som ekspert i Embedded System, Please hjelp meg. Jeg Bildebehandling på personlig datamaskin bare, skal jeg kalle mitt arbeid Embedded System. Takk. Jitkasem

nahhh u må ikke kalle det en innebygd System. bare kalle det en bildebehandling program i en x86 PC

Vel, du kan ikke kalle det embedded system. bildebehandling kan være noen søknad i Embedded System, men det vil bli mye forskjell med arbeidet ditt i personlige datamaskin. Forskjellen vil være i beregningen kraft, instruksjonssett og kompilator, etc. Så hvis du ønsker å implementere bildebehandlingen i embedded system, er mye arbeid som trengs. Du finner kompilatoren for dine mål innebygd prosessor og estimere CPU belastning, så vil du ha en bedre forståelse på det.

[Quote = jitkasem] Alle som ekspert i Embedded System, Please hjelp meg. Jeg Bildebehandling på personlig datamaskin bare, skal jeg kalle mitt arbeid Embedded System. Takk. Jitkasem [/quote] Ingen måten det er innebygd. I motsetning til PCer, embedded systemer har flere begrensninger f.eks strøm i batteri-drevne enheter, real-time responser eksempel i bil, liten størrelse, mindre område, lave kostnader etc.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back