CAN grensesnitt med mikrokontroller

A

ash.sahana

Guest
Kjære venn, jeg ønsker å vite hvordan grensesnittet kan Controller (MCP2510/MCP2515) grensesnitt med PIC mikrokontroller. Kan du sende eksempelkode for CAN grensesnitt med PIC mikrokontroller. Slik grensesnitt sensorer og ulike enheter grensesnitt med CAN Controller Hva er utgang for at CAN Grensesnitt Hvordan dataoverføring skjer Takk.

Jeg har koplet CAN med 8051 og fungerer fint. Først henvise datablad av både IC-tallet. Det har den lange liste av SFR-er som trengs for å bli brukt som per appl'n. data / signal er hentet fra TXD & RXD av 2551 .. JEG HAR SETT DEN grensesnitt DIA. Av både IC ER MED HVERANDRE. Håper dette vil hjelpe god idé!

Hei folkens, jeg er fast i å gjøre CAN prosjekt. liker Slik grensesnitt PIC18f4480 med LCD (2 linjer 5 * 7pixcel) enheten gjennom CAN bus. kontrolleren er innebygd med CAN controller (MCP2510 )...& transceiver vil interface .. hvordan koble CAN_H & CAN_L pins med LCD .. la meg vite ... Prosjektet er Ultrasonic Tx og Rx vil gi objektet avstanden det vil bli overført til kontroller og gjennom CAN vil motta data og sende det til LCD ... noen har en formening om dette. gi meg noen ref. kildekoden.

Jeg vil vite hvordan du skal grensesnittet kan Controller grensesnitt med motorola68HC11 mikrokontroller. Kan du sende eksempelkode for CAN grensesnitt med mikrokontroller. Hva er utgang for at CAN Grensesnitt Hvordan dataoverføring skjer

Hei Jeg er også gjør det samme prosjektet dvs. grensesnitt OF MCP2515 MED BASIC 8051 som du har gjort. Så kan du vennligst mail meg hele prosjektrapporten til min mail ID dvs. vadapalli.siddhartha @ gmail.com . Takk på forhånd og venter på svar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back