CMFB i to trinn kastet Kaskode differensial opamp

S

sj_helen

Guest
Jeg kommer til å designe en CMFB i to trinn foldet Kaskode differensial opamp. i henhold til http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=161794&highlight=cmfb+safwatonline , sa noen "vi trenger å ha to cmfb krets i to trinn." er det riktig at to cmfb krets er nødvendig i to trinn foldet Kaskode differensial opamp? Dette opamp kommer til å bruke i en S / H krets av rørledningen ADC. hvilken type cmfb er egnet for meg?? vil noen gi meg noen referanse (eller papir) av CMFB?
 
hi sj_helen, i en to-trinns forsterker, er en metode for å bruke to cmfb, og den andre metoden er å bruke en cmfb med en inversjon stadium.
 
Jeg tror du kan bruke en CMFB, men du må ta vare på stabiliteten i cmfb. Og jeg tror bruker to CMFB er bedre på grunn av mindre risiko for stabiliteten.
 
Jeg tror du kan bruke en CMFB, men du må ta vare på stabiliteten i cmfb. Og jeg tror bruker to CMFB er bedre på grunn av mindre risiko for stabiliteten.
dette opamp kommer til å bruke i en S / H krets av rørledningen ADC. hvilken type cmfb er egnet for meg?? vil noen gi meg noen referanse (eller papir) av CMFB?
 
Mest S / H krets bruker bryter kondensator type CMFB for sin strømsparing og noe lettere å implenment i forhold til kontinuerlig CMFB. A.Abo 's papir og oppgaven har nevnt noe om dette (en utmerket avhandling for rørledningen ADC). Paul Grey bok (4. utgave) har en chapater på dette også. Håper dette hjelper!
 
Sjekk kapittel 8 "fullt differensial forsterkere" i "Analog Design Essentials" av Willy Sansen. Det er en veldig praktisk orientert bok, og jeg anbefaler det høyt.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top