CST Vs.

Jeg håper EM3DS i Cheng kommentar er ikke henvise til en bestemt programvare, men også alle andre 3D EM feltet solvers.Har jeg rett?

Jeg må innrømme at det virkelig fanget mine øyne.

Hi loucy,

Jeg gjorde bety EM3DS på w * w.memresearch.com.

skål.

Redigeres.
Sist endret av bølge-galning på 06 mars 2003 4:34, endret 1 gang totalt

Hei alle,

Ingen nevnt om Empire (en annen 3d em simulator).

Kan noen gi en ide om denne programvaren?Jeg har nettopp hørt denne programvaren.

hilsen,
lkuzu

Hei alle sammen!
som en forlengelse av diskusjonen foreslår jeg at sammenligning av kjente 3d em programvare med remcom xfdtd.
Jeg vet ikke dette programmet.det er nesten ikke er nevnt her på elektroda.
men når vi skulle kjøpe cSt mws, en fyr hadde sagt det xfdtd har betydelige fordeler.
den har makt maske motor basert på tetrahedras.det kan simulere struktur med svært stor objekt og veldig liten, men viktig dokument uten nøyaktighet tap.(sa han).og så videre.
har noen noe erfaring med dette programmet?
med vennlig hilsen.
u_f_o
Sist endret av u_f_o
19. januar 2003 16:24, endret 1 gang totalt

og om vårt tema: cSt g. sonett.
bør vi ikke sammenligne programmer med ulike kuler av bruker (imho).
hver har egne fordeler i egen sfære.vi har til å studere vår oppgave, og bestemme hvilke simulator velge (3d eller 2.5d).
cSt lenge siden lovet å inkludere sonett simulator i desing studio for lagdelte strukturer simulering.
Jeg håper at dette snart vil skje.
med vennlig hilsen.
u_f_o

Redigeres.
Sist endret av bølge-galning på 06 mars 2003 4:34, endret 1 gang totalt

Sooo .....
Hvis alle mine design er microstrip og stripline strukturer med laget til laget VIAS skal jeg holde fast ved 2.5D simulatorer?Jeg har forskjellige resultater M / W / O vs H / F / S / S og ikke helt sikker på hvilket en til å tro.

Redigeres.
Sist endret av bølge-galning på 06 mars 2003 4:33, endret 1 gang totalt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back