Data Transfer Gjennom USB-kabelen fra én PC til en annen

F

farhantariq

Guest
Er det mulig å overføre data fom på PC til en annen PC via USB-kabel?

Du trenger en bro-enhet, f.eks Profilific PL-2301 eller PL-2302. Ready-made bro kabler er tilgjengelig.

Jeg tror du kan klippe en USB-kabel krysse det som seriell krysse kabel

Nei Dette kan fungere med en USB dual-rolle eller OTG kontroller, aldri med en PC.

[Quote = mezo] Jeg tror du kan klippe en USB-kabel krysse det som seriell krysse kabel [/quote] Umulig! USB er en differensial linje Bus, No TX RX involvert som RS-232. PC er en USB-vert, kan det kommunisere på en USB slave (perifere) bare. USB-bussen er en vert slave arrangement. Såvidt jeg vet du kan trenge en maskinvare eller programvare ordning å imitere en slave for både vertskap, slik at de mellomliggende enhet eller programvaren modul håndterer overføringen. Jeg er også interessert i å vite mer om de mulige metodene. Takket Her er en artikkel sannsynligvis våre nødvendig løsning. http://www.hardwaresecrets.com/article/248 Picstudent

du kan coonect to PC med en crossball USB-kabel, men ta hensyn til å få sin programvare med kabel fra selger. Jeg hadde et kors kabel, men jeg fant sin programvare fra internett etter en lang tid søk.

bra u ikke kan bruke USB til USB-kontaktene dvs. A / A kabler for å overføre data ... for at u trenger en brokoblet usb kabel. hvis forsøkte å bruke A / A-kabel det kan brenne usb eller strømforsyning .... DON IKKE FORSØK noe slikt .. malharmoghe / Malibu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back