Delta Sigma Fractional-N Synthesizer

I

iemotions

Guest
Har noen foredrag om den operative begreper om Delta Sigma Modulator brukt i FN Syn. Hva jeg får etter å ha konsultert Master Google er så tøff at min dumme tankene ikke kan innse hvor Delta-Sigma mekanismen kan bevege sporen støy til høy frekvens og lavere sporen støy ved dumme newfresh mann

Den grunnleggende funksjon av sigma deltaet modulator er å feedback støyen og fra utgang til inngang dette vil gjøre lyden høyere, men det er skjøvet utenfor signal båndbredde . Dette vil redusere støyen i signalet!

dose noen har noen artikkel om mash sigma delta? kan gi meg en klar oppfatning om at

Jeg tror dette er bra: "Sigma-Delta Fractional-N Frekvens Synthesis" Scott Meninger Michael Perrotts Massachusetts Institute of Technology

takk for nathanee! Har du noen ytterligere dokumenter om fractional frekvens synthesizer?

"Hvordan Delta-Sigma mekanismen kan bevege sporen støy til høy frekvens og lavere sporen støy" To iemotions Delta-Sigma modulator har transfer funksjon som følger: Y (z) = X (z)-N (z) * (1-z ^ -1) ^ n for støy N (z), er det høy pass for signal X (z), det er alt passerer qutization støy fra Divider av brøk N PLL er høy forbi delta sigma modulator. så lavfrekvente spurs støy er undertrykt og flyttet til høy frekvens.

det er noen introduksjon papirer på fractional N synthesizer?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back