Differensialligninger Manual Request

V

vermuz

Guest
Noen vennligst opplasting manuell av differensialligninger med Boundary-Value Problems av Dennis G. Zill, Michael R. Cullen jeg vil virkelig sette pris på det. Jeg har løsninger av Boyce Diprima men de er en del av boken, men jeg må bruke Dennis G Zill `s tekst, og jeg vil virkelig trenger hjelp i å anskaffe løsninger på denne boken. Jeg vil være veldig takknemlig. Ser frem til en positiv respons.

[Quote = vermuz] Jeg har løsningene av Boyce Diprima ...[/quote] Hei! Jeg er selvlærende diff. equeations (Jeg tok en klasse 7 år siden, men glemt alt nå) med Boyce $ DiPrima. Men jeg har ikke løsningene. Kan du, kan du legge dem? Takk!

Hei .. først av alt: sorry .. I dont hav wat ur lookin for: S om løsninger som u har: er at eleven eller instruktøren løsninger manuell?? wat utgave er det? Syvende eller åttende? plz pm meg asap cuze jeg hav vært jakt instruktøren manuelle i lang tid ... og jeg trenger det i min "Math 4" selvfølgelig 10x 4 ur hjelp / / /

Jeg vil Solution manualen til Zill og Cullen, men av tredje utgave som er "differensialligninger med grenseverdi problemer"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back