Digital Equalizer Implementering

C

crono376

Guest
Jeg trenger å implementere digital equalizer, for audio formål, bass, medium og diskant kontroll. Jeg kommer til å bruke PIC MCU og CCS. Jeg trenger en enkel måte å realisere det? Takk på forhånd

kan du finne en tradisjonell Equalizer, og deretter bruke digital resistor for å erstatte det justere motstand, deretter bruker pic å kontrollere dette digitale motstand.

Hvis det har å være mikrokontroller basert, thenchoose Philips TEA6330T og TEA 6360. Uten Microcontroller, bruk TAS3002 fra Texas. Dette er en digital audio prosessor. Jeg er i ferd med å fullføre en trainet styre for denne. Hvis du trenger high end, Go for SigmaDSP fra Analog Devices. Jeg er i ferd med å fullføre en trainet styre for denne også. bimbla.

Sjekk også med National Semiconductors det er et program for en digital audio equalizer, må du gjøre et søk på deres nettsted. Tornado

Jeg tror du kan søke på nettstedet ti.com i link: applycation eller eksempler. I dette området er det en tradisjonell digital equalizer som er iverksette av filtre i DSP chip men du kan endre det for deg PIC. Vennlig hilsen

Jeg gjennomførte en digital crossover med IIR filtre og analoge enheter ad1954 chips. ta en titt på den foreslåtte fir filtre av Intersil er ganske kort for noen god utjevning. i et annet prosjekt jeg brukte en SHARC prosessor for utjevning og crossover. den tilbyr floatingpoint beregning og er lettere å håndtere ... achimek

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back