Er det noen arbeider på VANETs?

A

Achilles20

Guest
Hei alle. Jeg jobber med ruting og sikkerhet aspekter av VANETs. Er det noen arbeider på VANETs? Skål, achiiles

du ønsker å jobbe på sikre routing eller ruting og seurity i egne? Jeg er glad på VANETs.

[Quote = Achilles20] Hei alle. Jeg jobber med ruting og sikkerhet aspekter av VANETs. Er det noen arbeider på VANETs? Skål, achiiles [/quote] Hei Det er fine artikler om sikkerhetsmessige forhold ved VANET, i IEEE Communication Magazine av november 2008 (46 Vol., NO. 11). Jeg tror at de kan hjelpe deg. Lykke til

Takk for at dere for svar. Vel jeg ønsker å jobbe med routing og sikkerhet (inkludert forskjellige lag). Jeg jobber mot kryss layer design så blir nødt til å vurdere sikkerheten ved alle forskjellige lag. Jeg jobber også på system nivå design av 802.11p. Når det er gjort jeg kan sette protokoller på en prosessor eller FPGA og gjøre noen feltforsøk. Dette er veldig stor oppgave, og jeg er fortsatt en nybegynner. Takk for informasjonen om dokumentene. Vennligst holde kontakten. Skål, Achilles

Hei folk, jeg er også en ny nybegynner i VaNet. Jeg jobber på fysiske laget og jeg har et spørsmål om multipath. Kan noen foreslår meg et papir behandling multipath tap for retningsbestemt antenne? Takk på forhånd. Lupin

Hei alle, jeg jobber med VANET på OPNET. Jeg derimot ønsker å vite mer om VANET mobilitet modeller som jeg kan bruke med OPNET. Som alle som jobbet med VanetMobiSim? takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back