Face egenskapsuttrekking bruke matlab.

S

swetha_30

Guest
Hello! Jeg trenger kilde koder for egenskapsuttrekking bruke MATLAB.I må pakke øyne, nese og munn fra en ansikts bilde til et annet sted. Er er mulig å bruke kun Bilde procssing.I ikke ønsker å bruke nevrale nettverk. Fortell meg om noen kildekoden er tilgjengelig. Takket Swetha Swethasubramanian@gmail.com

Jeg er ikke så kjent med wavelets men håper å være i en ukes tid!: Men i mellomtiden har jeg tenkt at det drøv gjøres i denne way.I fikk denne ideen fra et papir. Jeg trodde vi drøv ta Fourier transform av bildet og bruke windows.then få hentet funksjoner. Gjøre u tror dette er enklere? Eller wavelets? Det hele er svært muddled.I trodde aldri det var så mange måter vi drøv bruk !!!!!!!! Men kan u fortelle meg hvordan kan vi gjøre dette med wavelets? Bare en kort idé.

hei u kan finne svært nyttig matlab kode for ditt behov i "digital bildebehandling ved hjelp av matlab" av gunzales & skog bok.

Det er et program i MATLAB filutveksling som du kan bruke for læring ansiktsgjenkjenning og den bruker Gabor funksjoner i Google-søk for ansiktsgjenkjenning system og det vil komme som den første koblingen.

swetha, det programmet, i heks funksjoner kan variere (pga følelser) kan vurderes bruk av SVM algoritmen. + + +

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back