FDMA og TDMA kanal bandet

C

crazzy

Guest
I TDMA kanalen båndbredden som kreves er NFM der N er antall brukere og FM er båndbredden for hvert brukere. Så hvis det bruker like mye båndbredde som FDMA hva er dens overlegne enn FDMA

hvordan kommer NFM båndbredde requirmet vil være FM selv, i TDM du kommer til å distribuere Chanel til N brukerne over tid, sier for første slot t1 vil bruke hele FM båndbredde, for andre slot t2 vil bli trasmitting mens t1 er inaktiv, referere hykins kommunikasjonssystemer for en detaljert beskrivelse

i en enkel experession kan du tjene mer abonnent med TDMA metoden i systemet fordi du bruker både tid og frekvens divisjon simultanesly.

Jeg tror det ur sier, er for FDMA ikke TDMA, i TDMA u fordele hele båndbredden til en enkelt bruker i en tidsluke

Jeg tror du feil i TDMA den badwidth er alltid festes med et endelig antall tidsluker disse tidsluker deles blant brukerne og ikke båndbredde. I FDMA frekvensen er alloted så hvis du har N brukerne deretter NFM willbe den totale banwidth. nå hvis du vurdere TDMA hele denne NFM er alloted til hver useronly at en tid spilleautomater er gitt

hvis vi brukte TDMA med samme båndbredde N * FM vi kan 1-bedre talekvalitet som vi mottar bredt bånd av frekvenser 2 vil vi ikke trenger å bruke et stativ av filtre, men vi vil bare bruke en bestemt filter , som vi bare bruker én frekvens. 3-i TDMA signalet er alltid et digitalt signal, slik at vi kan bruke datamaskiner i signalbehandling, men i FDMA signalet kan være analog, så vi kan ikke gjøre det. Jeg skulle ønske det er det du trenger

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back