Fingeravtrykk egenskapsuttrekking - matlab

Det er mange algoritme og metoder for gjenkjenning av fingeravtrykk. Avhenger av prosjektet ditt behov og din favør. Du kan lese noen bøker eller papirer på dette, så bestemmer en god algoritme. Jeg bruker nevrale nettverk, er det ganske bra også. En annen populær metode er bagateller basert matching.

hi purre ... Gratulerer! I støpt min også kjernen Poenget er ikke nøyaktig hele tiden. Men akseptabelt ... Så fortsatte med polyomial modell Am ikke trene med nevrale nettverk ...

Hei, meka Jeg er glad for å høre fra deg igjen. Polynom modellen er en annen metode for fingeravtrykk matching. Ønsker deg alt det beste.

Kjære Meka jeg brukte din kode. det er arbeid bedre. men hvorfor den ikke trekke kjernen punktene på fingeravtrykk bildet. hvis du kan fortell meg om den fulle kode hilsen beste Ali

hei alle Jeg prøver å gjennomføre min egen fingeravtrykkgjenkjenning system for konfirmasjonen prosjektet ..... kan noen hjelpe meg i noen koder spesielt detektere sigularites (kjerne, delta) takket med respekt yousi

Hei Jeg har implementert Orientering Estimering kode, men jeg vet ikke om verdiene er riktige eller ikke .. Jeg bruker Java (for lesing og visning av bilder) og C (for algoritmer) for implementering min kan noen hjelpe meg ut hvordan du kan sjekke om de verdiene som jeg har fått er riktige eller ikke? også hvordan kan jeg trekke orientering bildet slik det vises overalt? plz hjelpe

Hei alle im arbeider også med finger print aner jeg hav skrevet kode for det og dets arbeide slik at alle trenger hjelp im klar til å gi

hei jeg vil trenge koden for fingerrint recoginition for min gradulation poject snill, hjelp meg

[Quote = vurgac] hvorfor vi ikke kan se corepoint på fingeravtrykk bilder? [/Quote] Hva du mener med kan ikke se corepoint?

hey purre plz hjelpe meg jeg vet u hv gjort noen betydelig arbeid i fingeravtrykkgjenkjenning jeg hv implementert minutae kjøkkenvifte og kjernen punktet, og jeg nw ønsker å fortsette videre til minutae matching kan u pls fortelle meg hvordan å gå videre i prosjektet mitt venter raskt svar Hilsen

gjennomsnittet av show corepoint på fingeravtrykk image samme bildet [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 1 minutt: [/color] [/size] [quote = leekk8] [quote = vurgac] hvorfor vi ikke kan se corepoint på fingerprint bilder? [/quote] Hva du mener med kan ikke se corepoint? [/quote] samme dette bildet

hi leekk ...... im gjør et prosjekt på finger print matching ...... im bruker samme algoritmer som ur bruke ....... men i algoritmen min legning feltet ikke fungerer ...... jeg vil være svært takknemlig om u kan hjelpe meg ..... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 1 minutt:. [/Color] [/size] mer enn jeg bruker c # net for dette prosjektet .......

Jeg har et fingeravtrykk funksjoner møne slutt og bifurcation utvinning algoritme men jeg vet ikke helt hvordan det fungerer ...... im fester her det kan være til nytte for som1 og hvis som1 vet hvordan det fungerer plz dele med meg ..

Hei Eksperter, jeg jobber på en finger print prosjekt der jeg trenger å beregne Core & Delta deteksjon og bagateller Detection. Var det noen implementere dette? Kan noen hjelpe meg med koden behage. Thanks

HIE der .. im doin et prosjekt på fingeravtrykk Oppl. også .. Jeg har gjort med min matlab koder for pre prosessering n egenskapsuttrekking ... men im stuck på etterbehandling delen .. der vi må fjerne de falske bagateller poeng. kan noen hjelpe meg over her ... min innsending er snart n im stuck. cry:

hei meka Jeg prøvde koden u skrev, det er ikke arbeider hv u gjort noe improvemnts i koden, pls fortelle. takk på forhånd

plz fortelle meg metoder for egenskapsuttrekking jeg vet minutia metode svare ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back