Formel for å beregne microstrip fôringslinje

I

ice.deepcold

Guest
Hei, Er det en formel for å beregne fôret linjen av en rektangulær microstrip sti enten for en 50 eller 100 ohm. takk

her er to eksempler chemandy.com / kalkulatorer / microstrip_transmission_line_calculator.htm chemandy.com/calculators/microstrip_transmission_line_calculator_IPC_2141.htm

takk men jeg ser på noe som har formler og jeg ønsker å beregne bredden av fôret linjen ikke plassen patch. Thanks

[Quote = ice.deepcold] takk, men jeg ser på noe som har formler og jeg ønsker å beregne bredden av fôret linjen ikke plassen patch. Takket [/quote] hei balanis antenne teori bok thay ha gi eksempel problem

Virkelig! hvilken frekvens er u bruker for ur eksempel?

[Quote = ice.deepcold] Virkelig! hvilken frekvens er u bruker for ur eksempel [/quote] 10GHz [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 4 minutter: [/color] [/size] [quote = ice.deepcold] Virkelig! hvilken frekvens er u bruker for ur eksempel? [/quote] Hvordan finne luftspalte bredde for en batch antenne mate noen måte? eller formel eller dunk regelen?

I hvilken del av balanis boken er formelen for å beregne bredden på fôret linjen. takker UUU

Sjekk Pozar er Mikrobølgeovn Engineering bok, enhver utgave.

[Quote = ice.deepcold] I hvilken del av balanis boken er formelen for å beregne bredden på fôret linjen. takker UUU [/quote] chapter14

Hei Sundar, fikk jeg problem som du har fortalt i balanis. Men hvordan gjør u beregner g12? bcoz som kreves eller beregne fôret punktet.

hi balanis antenne teori bok thay ha gi eksempel problem Det er denne ligningen gjelder for halv bølge dipol microstrip antenne?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back