forvirret om hvilken type av komponenter til bruk for min søknad

B

bikashh

Guest
Kjære venner, jeg prøver å konfigurere kalle fungere til min GSM-modul MC55.for som jeg har sluttført under kretsen Men jeg er forvirret hvilken type av komponenter til use.because i manualen ingenting slikt er nevnt. takk på forhånd

Er spørsmålet om belagt gjennom hull komponenter eller overflate mout valg, eller bruker andre grade andre komponenter enn kommersiell karakter? komponent ville ikke gjøre stor forskjell om det er bly eller SMD ..........

typen av komponenter, vær du bruker SMD eller gjennom hull ingen rolle mye ...... hvis du går for kompakt størrelse og høy effektiv krets i sans for lydkvalitet så ville jeg foreslå at du SMD .... og hvis det egentlig ingen rolle så kan du gå for pin gjennom komponenter med mindre kostnader og lett tilgjengelig ...

ja Jeg godtar at jeg ikke vil matter.but det er kondensatorer av forskjellig type har samme value.like plate, elektrolytisk etc. takk

det noen gang er i pf er plate kondensatorer og hva er i Micro Farad er elektrolytiske kondensatorer.

nanofard kondensatorer er også platetype eller flere lag / non polariserte kondensatorer .....[ COLOR = "Silver"] [SIZE = 1 ]---------- Innlegg lagt ved 12:01 ----- ----- Forrige innlegg var klokka 12:00 ----------[/SIZE] [/color] Alle disse kommer i overflatemonterte pakker eller blyholdig typen .......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back