Gemini-4 Encoder-Decoder: feil med dekoderen

B

bangunprayogi

Guest
Kjære alle, jeg trenger litt hjelp Dette er min første touch i type prosjekt:). Jeg ønsker å sette opp et CCTV system med 2 innspill kameraer til en TV-skjermen ved hjelp av video kontroll matrise (VCM) multiplexer fra Philips eller Gemini-4 Video Encoder-dekoder .... Men jeg har fortsatt problemer, det er: 1. Ved bruk Philps VCM, jeg kan ikke programmere rekkefølgen av input video ... Noen har erfaring med denne multiplexer? Jeg trenger virkelig råd .. 2. Ved å bruke Gemini-4 Encoder-dekoder, koderen kjører bra men Dekoderen er feil, feilen massege er "videoinngang feil" ... Kan noen hjelpe meg?. Jeg har lest manualen, men likevel ennå ikke få svar. Takket [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 2 timer 40 minutter: [/color] [/size] oh .. takk gud ... Jeg har utforsket programmering av matrisen: D og fikk svar for problemet ikke en .. Men fortsatt ennå ikke for NO 2. Løsningen på problemet no 1 er satt sekvensen av input kamera .. deretter sette boligen gangen også .. javascript: uttrykksikon (': D')

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back