Grensesnitt AT89C51ED2 til ADE7754 gjennom SPI

R

Raajesh

Guest
Hei venner, jeg jobber med Trefase Energy ADE7754 Ic, vil jeg gjerne vite hvordan strømmen av configration skal gjøres for å få VRMS, IRMS og Power Factor fra brikken. Jeg gikk gjennom dataarket er jeg ikke i stand til å få klart bilde av hvordan du kan få requried parametere fra ADE7754 Hvis det er Som dokument eller eksempelkode som kan gi opplysninger om programmering brikken, ville bevise stor hjelp for meg. Med hilsen, Rajesh

Jeg gikk gjennom dataarket er jeg ikke i stand til å få klart bilde av hvordan du kan få requried parametere fra ADE7754
kan du laste ned disse filene: Kalibrering Programvare [/b] [/url] [url = http://www.analog.com/UploadedFiles/Application_Notes/108734845343588AN624_0.pdf] Application Note: Kalibrering av en 3-fase Energy Meter styret om ADE7754 [ / b] [/url]

Hei frnz .... im lage 3 fase Energy Meter bruker ADE7754 og min mikrokontroller er P89V51RD2 ... i denne im bruker Keil programvare til å skrive mitt program .... hvis noen kan ...... plzzzzzz hjelpe meg ut av gi noen eksempler på programmer, i Keil, for Grensesnitt ADE7754 .... thanx mye på forhånd! :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back