A
Ali.Samari
Guest
Hei Jeg har jobbet med AVR og PIC mikrokontrollere, MEGA AVRS er bedre enn andre AVRS og mer stabile enn andre AVRS og tror jeg er PICS bedre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så gjør AVR.Hvis du arbeider på en analog krets ....... Jeg vil sterkt anbefale deg PIC fordi de inneholder bygget i ADC ...
xmega:.)kraftig 16-bits dspic
Bare dsPIC30F..og noen dspics er tilgjengelig i dip
Jeg tror de DIGITAL SIGNAL kontrollerne .!!!! :!::!::!:
Jeg vet det. Jeg mente ikke å krangle eller noe. Jeg ville bare si at slik at andre brukere vet det. Å være klar, jeg ville bare si at dsPIC30F og 33F er begge DSCs. Kun 30F er tilgjengelig i DIP er 33F ikke. Håper jeg kunne gjøre meg klar. Tahmid.Jeg tror de DIGITAL SIGNAL kontrollerne .!!!! :!::!::!:
Mange jeg kjenner har samme problemer som deg, men med pic!.Hei, Jeg har møtt mange situasjoner som synes AVR mottakelige for EMI, men jeg konkludere det kan være min feil i system design. Så mitt spørsmål til mer erfarne AVR programmerer er ikke de har lignende problem eller egentlig [color = red] [size = 7] PICS er mer immun i industrimiljøer? [/Size] [/color] Takk
Jeg tror dette avhenger mye på design av kretsen din, og ikke den spesifikke mikrokontrollere!.. Bare min mening.Mange jeg kjenner har samme problemer som deg, men med pic
Jeg tror du har rett.Jeg tror dette avhenger mye på design av kretsen din, og ikke den spesifikke mikrokontroller. Bare min mening.![]()