Hva er den beste Verilog simuleringsprogram?

S

shiv_emf

Guest
Hiii, jeg hav søkte tidligere emner, men jeg klarte ikke å finne relaterte tema. Jeg ønsker å knw som er best simuleringsprogram for Verilog. om mulig gi noen linker for student-versjon! takk-Shiv

Hva synes du om "Verilog programvare"? syntese eller simulering? eller bare redigere Verilog?

vel takk! I cant C modelsim i Mentor Graphics stedet .. gutter hjelp meg

Du kan bruke VCS (Synopsys), NC-Verilog eller Verilog-xl (Cadence) og modelsim. De er alle OK!

Men hvor kan jeg få NC-Verilog (tråkkfrekvens) programvare? virkelig vanskelig å finne den.

om mulig gi noen linker for student-versjon! takk-Shiv [/quote] Gå til www.icarus.com . Det er gratis og ganske god simulator for Verilog. Beste verktøy for Verilog f.eks NCverilog, VCS, Modelsim er ikke gratis.

[Quote = tarang.popat] om mulig gi noen linker for student-versjon! takk-Shiv [/quote] Hvis du er student så kan det være mulig at din skole / høyskole deltatt i University program som tilbys av nesten alle EDA verktøy leverandører. Du kan sjekke i din høyskole / skole lab. som student versjon er tilgjengelig eller ikke.

Ja, jeg kan gjøre tht .... men likevel iz det noen annen student versjon ... kraftig simuleringsprogram ..!

[Quote = shiv_emf] Hiii, jeg hav søkte tidligere emner, men jeg klarte ikke å finne relaterte tema. Jeg ønsker å knw som er best simuleringsprogram for Verilog. om mulig gi noen linker for student-versjon! takk-Shiv [/quote] Jeg tror VCS er bra simulator.If du er student og kan ikke bruke mye på simuleringsverktøy mitt beste forslag er lool for en simulator som heter cver.in fleste ganger jeg har funnet det å være nyttig. Det er gratis waveform viewer kalt dinotrace som også u kan gjøre bruk av. Jeg har gi link for cver nedlasting http://www.pragmatic-c.com/gpl-cver/ takket senkadir

Hiii, jeg hav søkte tidligere emner, men jeg klarte ikke å finne relaterte tema. Jeg ønsker å knw som er best simuleringsprogram for Verilog. om mulig gi noen linker for student-versjon! takk-Shiv

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back