hva er din favør tegningen programvare?

milojames skrev:

Viso er veldig bra for blokkskjema men ikke veldig bra for skjematisk, for at jeg bruker orcad.

Jeg bruker Adobe Illustrator å tegne elektriske schametics for min reports.Then jeg overføre dem er eps-format tu bruk i Framemaker av Adobe.With illustratør det er alltid mulig å konvertere alle typer format til gjenbruk i slike programmer.

Men du bør finne et bibliotek for ilustrator eller lage dine egne (det er ikke veldig lett, men hvis et symbol laget en gang, kan du bruke det for alltid).Et eksempel på tegning ...
http://www.edaboard.com/files-eboard/pin_circuit_340.pdf
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

For enkelhets skyld, vil jeg bruke MS Word tegneverktøy.Problemet med den er at den ikke festes til der du ønsker det.Holde inne shift-knappen gjør redusere den noe.Visio smekker og skalerer pent og har et rutenett, men MOSFET symbolene ser litt rart.Ikke rart MS kjøpt over Visio.

Jeg bruker Visio.Men fra utsiktspunkter av styremedlem her, vil jeg prøve orcad.

Jeg prøvde Word, Power Point før bosette seg til Smart Draw .... IMHO det er det beste som finnes!Og utrolig funksjonalitet i tegningen kretser .... ser så klar og ryddig / / / har selv en innretting redskap med masse fancy farger for å legge til lage ur rapportere real cool!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back