Hva er forholdet mellom STM-1 og 100 Fullduplex?

A

alqasim

Guest
hvis jeg har Mikrobølgeovn kobling med båndbredde STM-1 og bryter cisco 3400 hvor mye port skal jeg bruke, og hvis jeg har fiber modul Hva kan jeg gjøre?

på annen måte, hva er forholdet mellom STM-1 og 100 Fullduplex

STM-1 er en TDM basert overføringskapasitet / hastighet signal @ speed 155,53 Mbps brukes ofte i offentlig telecom, eller Datacom nettverk for tranport formål. men 100 Mbps full duplex er hastigheten på raske eathernet signal som brukes i datacom nettverk primært i LAN. hilsen Tamer Hamdy

Jeg har brukt ethernet-E1-ethernet converter, med rutere. denne bruke en port. Jeg tror det må være noen STM1-ethernet-STM1 converter. så vet ikke hvor mange porter anyways. Naveed

[Quote = Naveed Alam] Jeg har brukt ethernet-E1-ethernet converter, med rutere. denne bruke en port. Jeg tror det må være noen STM1-ethernet-STM1 converter. så vet ikke hvor mange porter anyways. Naveed [/quote] Hver STM-1 er en kombinasjon av 63 E1 lenker. Derfor er den eneste måten for deg (som også er den eneste brikken løsningen tror jeg) til å bruke ulike E1 til Ethernet omformere. Husk at før du bruker den, må du ned blande STM1 inn 63 E1. Jeg vet ikke hvilket utstyr du bruker, men hvis det er en PDH, kan du også bruke Ethernet-kort til leverandøren, ved siden av det, kan du bruke en STM1 til Gigabit Ethernet Converter, og direkte koble mikrobølgeovn link til Cisco 3400 SFP modul. Problemet her er prisen, ja! . Matt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back