Hva er hensikten med å koble en spole L til bakken?

M

magneto_cool

Guest
Hei Jeg har laget en enkel detektor krets som vist i diagrammet festet, baiscally jeg ville vite hva som er hensikten med å koble en spole L til bakken før diode fordi utgangspunktet jeg unna med spole og koble antennen direkte til diode imidlertid detektoren fungerer ikke med seg den ekstra spole til jord. Så jeg håper noen kan gi meg noen enlightnement. Mange Thanks

Retting effekt av diode er noen likestrøm trodde det. For å aktivere DC strøm du trenger krets hvor DC strømmen kan flyte. Inductor på forsiden slutten av detektor er der for at purpous. Selv videoutgangen må avsluttes med propriate last motstand. Verdien av lasten motstand og kondensator bestemme hvilken type retting du ønsker. Resultatet kan bli toppdeteksjon, konvolutt deteksjon eller gjennomsnittlig. I krets med spole, diode og laste motstand en DC strøm kan flyte og retting effekten av en diode kan være effektive.

Den spole skal ha en reaktans på ditt operativsystem frekvens som er 5 ganger eller mer impedansen av antennen. Sånn er det ikke "short out" signalet fra antennen.

som er en matchet del av diode, kan y bruke APPCAD å designe din detektor

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back